e w ostatnim czasie są produkty spersonalizowane. Coraz więcej drukarni oferuje takie usługi. Kalendarze z nadrukiem, kubki, smycze czy ubrania są świetnym pomysłem nie tylko na promocję marki, ale także ciekawym rozwiązaniem na prezent, który możemy podarować bliskiej osobie.
W dobie powszechnego dostępu do informacji
W dobie powszechnego dostępu do informacji gdzie kluczową rolę odgrywa internet czy telewizja, reklamowanie swojego produktu, bądź usługi nie stanowi żadnego problemu. Coraz rzadziej można spotkać tak popularną formę jaką są ulotki. Prościej jest rozesłać broszurki na maila od razu do dużej grupy odbiorców czy zareklamować swoją rzecz jedną reklamą w telewizji. Drukarnia jest wybierana do tego w coraz mniejszej ilości przypadków. Nie należy zapominać, że mimo wszystko nie każdy ma jeszcze nieograniczony dostęp do środków masowego przekazu.
Reklama dla firm
Drukarnia to często odwiedzane miejsce przez lokalnych przedsiębiorców. Na początkowym etapie działania firmy najpopularniejszy wybór to ulotki, wizytówki oraz drobne gadżety reklamowe, jak smycze, kalendarze, notesy czy też kubki z logo.
Ceny świadczonych usług są bardzo zróżnicowane i mieszczą się w przedziale od kilkudziesięciu do kilkuset złotych. Czas realizacji zamówienia złożonego w drukarni nie przekracza najczęściej siedmiu dni roboczych.
Bardzo konkurencyjne ceny oferują drukarnie internetowe.
Ulotki
Ulotki to materiały, które mają poinformować klientów o nowych promocjach, które będą dostępne w ich ulubionych sklepach. Aby jednak taka ulotka powstała, potrzebny jest ich druk w miejscu, którym jest drukarnia. Aby taka ulotka mogła pojawić się w jakimś sklepie, potrzebna jest praca wielu ludzi. Co ważne, w dzisiejszych czasach tego rodzaju ulotki można znaleźć także na stronie internetowej naszego ulubionego sklepu, więc zakupy możemy zaplanować wcześniej, ponieważ wcześniej dowiemy się tego, co jest ważne.